Linkek a témában:
9 literes dízel-etanol hibrid motor 2009.
A Scania új hibrid hajtáslánca a svédországi Södertäljében található Scania Technical Centre ötéves fejlesztõmunkájának gyümölcse
Alkoholos dízelek
A Scania DS-9 és a DSE-9 motorok átalakítása elsősorban a kompresszió növelésére terjed ki, az áttervezett dugattyúkkal a 1:17-es kompresszió-viszonyt 1:28-ra (!) emelik, illetve 50-70%-kal nagyobb fecskendőket alkalmaznak, átprogramozott motorvezérléssel.
Euro 6 – az első motorok már készen állnak a piaci bevezetésre 2011.
A Scania bemutatja a 440 és 480 lóerős 13 literes Euro 6-os motorjait, amelyeket leginkább a hosszú távú fuvarozáshoz ajánl, de alkalmasak más alkalmazási területen történő felhasználásra is. Az üzemeltetők számára így lehetővé válik, hogy a legújabb kibocsátási norma szerint üzemelő termékkel dolgozzanak. A motorok különböző technológiák sokaságát használják fel a károsanyag-kibocsátás csökkentésére, míg üzemanyag-fogyasztásuk a Scania Euro 5-ös motorjaival megegyező.
Megszületett az első etanollal üzemelő kamion 2008.
A Scania elsőként képes a teljes mértékben megújuló üzemanyagra való átállás lehetőségét nyújtani ügyfeleinek - ez mérföldkő a fenntartható városi közlekedés felé vezető úton.
Motorok a finn partiőrség járőrhajóinak 2011.
A Scania 20 darab motorra szóló megrendelést kapott a finn parti őrségtől annak új őrhajói számára. A tíz hajó mindegyike Watercat 1300 Patrol típusú és két darab 12 literes, 700 lóerős motor hajtja őket.
Scania motorok a Doosan-nak 2010.
A Scania és a Doosan Infracore - a világ egyik vezető építőipari gépgyártó vállalata - megállapodást írt alá, amelynek értelmében a Scania motorokat szállít a Doosan világszinten értékesítésre kerülő termékeibe.
Új motorstratégia, 21-féle új Euro 3-as, 4-es és 5-ös motorváltozat 2005.
Forradalmi újításokkal zárja az évet a Scania, a környezet védelme mindenek előtt
Meghatározás
A Scania motorok már több mint egy évszázada szolgálják a világ legnehezebb fuvarozási feladatait.